onsdag 21 oktober 2009

Sömnlös..

Au au au, har skitvondt i armen..altså grisevaksinearmen, har knappt sove inatt.Gjör vondt bare eg rörer på armen, og stakkars den som skulle finne på å dylte borti meg idag!! Ja så her sitter eg oppe alt for tidlig, men som sagt umulig å sove..... Nå har eg sjansen til å sove om noen timer igjen, så håper at det går bedre. Lurer om vi kan få 4 extre personal i natt, om vi alle som jobber inatt har vondt i armen..så behöver vi extra armer......Nei vi får vel satse på at armen e i form til ikveld.
Caroline og Leia e oppe allerede..bra med litt koslig Dora på tv, så får mamma väre litt ifred med sin vonde arm og kaffekoppen..bra forresten at de stakk i vä arm..åssen skulle eg ellers ha kunna drikke kaffe idag!!
Skal under dagen finne fram halloweenklär til J og C, det är åpen skole imårra, og temat e som sagt halloween. C skal spille teater med sin klasse...Dracula...kan det väre derfor ho har hatt mareritt siste nettene...skal ikkje mykje til for C.
Leia skriker hungrig, så kjöleskapet neste..dagens frokost blir fil o cornflakes...som vanlig.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar